Shop Mobile More Submit  Join Login
:: Astaroth :: by Akuma-no-Atisuto :: Astaroth :: by Akuma-no-Atisuto
Hmm, I do like this character. He has two episodes in anime and few pages in the
first chapter of manga. Yes, that's Astaroth :iconastarothplz:

But I didn't like this guy's clothes so I changed them a bit.

He may look thin, but I based on screenshots I did from whole anime, and
it looks like all the characters are a bit too thin - especially demons. And of course
this depends on if you see the perspective 'cause I may screwed it up :lol:


I can say one thing - I will draw him more often.

Lol dat background!

But this picture is just my rest. Explanation: commissions I was given are difficult
and I'm working hard on them because I don't want any mistakes, so this
pic is a thing I did between working on commissions.
Add a Comment:
 
:iconjohnsrodriguez1997:
JOHNSRODRIGUEZ1997 Featured By Owner Aug 11, 2015  Student Artist
Awesome
Reply
:icondiosmaligno:
DiosMaligno Featured By Owner Feb 3, 2014   Digital Artist
i just started watching AnE, but this guy seemed pretty awesome! C:
Reply
:icontomytieneblas74:
tomytieneblas74 Featured By Owner Jun 2, 2013  Hobbyist General Artist
Reiji does get enrolled in True Cross, so any chance you could give him the uniform ?
Reply
:iconakuma-no-atisuto:
Akuma-no-Atisuto Featured By Owner Jun 20, 2013  Hobbyist General Artist
Hmm, I'll think of it XD
Reply
:icontomytieneblas74:
tomytieneblas74 Featured By Owner Jun 20, 2013  Hobbyist General Artist
Cool !
Reply
:iconbrzechwa:
Brzechwa Featured By Owner Jan 24, 2013  Hobbyist Digital Artist
Ew. Nie wygląda wcale za szczupło :o To tak chyba wygląda jak ktoś obrażony wypina pierś do tyłu.
Ogromnie lubie jego uszy D : Jesteś świetna w rysowaniu takich długaśnych!
Chciałabym go wsiąść do domu i zrobić coś żeby przestał być taki niedotykalski...
Reply
:iconakuma-no-atisuto:
Akuma-no-Atisuto Featured By Owner Jan 24, 2013  Hobbyist General Artist
O! Idealnie zgadłaś, ze się focha! =D
Dziękuję! :hug: A to wszystko dlatego, ze jestem fanką takich
długich uszu... i demonów XD
Ehehe, kto by nie chciał ;P Zrobiłabym to samo...
Reply
:iconbrzechwa:
Brzechwa Featured By Owner Jan 25, 2013  Hobbyist Digital Artist
Masz w nicku "Akuma", to wiele tłumaczy xD
Reply
:iconjariusgargoyle:
JariusGargoyle Featured By Owner Jan 19, 2013  Hobbyist
Czemu jest taki wkurzony? D: Ktoś mu ciastka wyjadł?
Reply
:iconakuma-no-atisuto:
Akuma-no-Atisuto Featured By Owner Jan 19, 2013  Hobbyist General Artist
No cóż... Ja na jego miejscu też bym była wkurzona, jakby
mi ktoś takie ciuchy założył =D
Reply
:iconjariusgargoyle:
JariusGargoyle Featured By Owner Jan 21, 2013  Hobbyist
No tak, rozumiem że bardziej preferuje chodzenie nago. :D
Reply
:iconakuma-no-atisuto:
Akuma-no-Atisuto Featured By Owner Jan 22, 2013  Hobbyist General Artist
Oj no wiesz? Chociaz.... Na pewno ja bym go tak wolała ;P
Reply
:iconjariusgargoyle:
JariusGargoyle Featured By Owner Jan 23, 2013  Hobbyist
Mnie nie przeszkadza ten strój, ale nago też by się czuł komfortowo. xD
Reply
:iconicinoddness13izuna:
Icinoddness13Izuna Featured By Owner Jan 17, 2013
Awesome!!!!
Reply
:iconakuma-no-atisuto:
Akuma-no-Atisuto Featured By Owner Jan 18, 2013  Hobbyist General Artist
Thank you! ^^
Reply
:iconicinoddness13izuna:
Icinoddness13Izuna Featured By Owner Jan 18, 2013
No problem! ^_^
Reply
:icondogrom:
Dogrom Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist Artist
grrrr >3<
On jest jak zwykle takiii fajny
chociaż myślę że jak bym go w normalnym życiu spotkała to by było po mnie |D
a arcik epiczny = 3= widze ! .. widze je = w=
gatkiiiii... = w=
Reply
:iconakuma-no-atisuto:
Akuma-no-Atisuto Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist General Artist
Hehe, niestety to nie gatki XD To tylko pasek ;P
Dzięki!
Reply
:icondogrom:
Dogrom Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist Artist
;A; zawiodłam się
spoko
Reply
:iconakuma-no-atisuto:
Akuma-no-Atisuto Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist General Artist
Eheheh, głodnemu chleb na myśli XD
Reply
:icondogrom:
Dogrom Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist Artist
.>.
i co z tego powodu ?
jestem małym niewyżytym dzieckiem TT ATT nic nie poradzę !
Reply
:iconakuma-no-atisuto:
Akuma-no-Atisuto Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist General Artist
Ehehehe XD
Reply
:iconepicmickeyx:
EpicMickeyX Featured By Owner Jan 16, 2013  Hobbyist Artist
Dammmmmn....he's suddenly adorable :D

Amazing
Reply
:iconakuma-no-atisuto:
Akuma-no-Atisuto Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist General Artist
I'm glad to hear that XD
Thank you! ^3^
Reply
:iconepicmickeyx:
EpicMickeyX Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist Artist
Your welcome ^^
Reply
:iconsleepingmalcolm:
SleepingMalcolm Featured By Owner Jan 16, 2013
Jakim programem to robisz ?
Reply
:iconakuma-no-atisuto:
Akuma-no-Atisuto Featured By Owner Jan 16, 2013  Hobbyist General Artist
SAI, dostałam od kolegi ^^
A co?
Reply
:iconsleepingmalcolm:
SleepingMalcolm Featured By Owner Jan 16, 2013
Czysta ciekawość a poza to nie znam tego programu...
Reply
:iconakuma-no-atisuto:
Akuma-no-Atisuto Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist General Artist
Hmm, to bardzo dobry program ^^
Miałam juz gimpa, corela i fotoszopa, ale SAI jest najlepszy
Reply
:iconsleepingmalcolm:
SleepingMalcolm Featured By Owner Jan 17, 2013
Ja to mam problem z obsługą painta... o reszcie już nie wspomnę -.-
Reply
:iconakuma-no-atisuto:
Akuma-no-Atisuto Featured By Owner Jan 18, 2013  Hobbyist General Artist
Hmm, to zależy, czy masz tableta graficznego, bo z nim jest duużo łatwiej ^^
Reply
:iconsleepingmalcolm:
SleepingMalcolm Featured By Owner Jan 19, 2013
Nie mam tableta i talentu XD
Reply
:iconakuma-no-atisuto:
Akuma-no-Atisuto Featured By Owner Jan 19, 2013  Hobbyist General Artist
Oj tam, przesadzasz ^^
Ja mam wspaniały tablet...ale talent...raczej przeciętny... ^^;
Reply
(1 Reply)
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
January 16, 2013
Image Size
541 KB
Resolution
1620×1484
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,484
Favourites
65 (who?)
Comments
36
Downloads
12
×